.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
راه‌اندازی کشیک نظارتی گیلان در ایام نوروز

 مدیر کل تعزیرات حکومتی گیلان از راه‌اندازی کشیک نظارتی این استان در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش شمال نیوز رضا قشلاقی امروز در گفت‌وگو با  فارس در رشت با اشاره به تشدید امر نظارت در گیلان با نزدیک شدن به ایام نوروز اظهار داشت: تعزیرات حکومتی در ایام پایانی سال با توجه به افزایش تقاضای مردم امر نظارتی را تشدید می‌دهد.

وی، افزود: دستگاه‌های نظارتی به عنوان دستگاه‌های فعال نظارت کننده باید در پایان سال تدابیری بیندیشند که مردم با خیالی آسوده به استقبال بهار بروند.

این مسئول، با اشاره به اینکه در پایان سال اقدام به تشکیل گروه‌های سیار نظارتی کردیم، ابراز داشت: این هماهنگی با دستگاه‌های متولی صورت گرفته است.

وی، ادامه داد: طبق سنوات گذشته در تعطیلات نوروز به صورت مستمر و فعالانه حضور داریم و آماده دریافت شکایات مردمی هستیم.

قشلاقی، حوزه نظارتی تعزیرات حکومتی استان را در بخش‌های توزیع و عرضه کالا نظیر کیف و کفش، آجیل و میوه، گوشت و... عنوان کرد و افزود: این کالاها در اولویت رسیدگی قرار دارند و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان نیز در این زمینه اقدام به انجام بازرسی‌های مستمر و گزارش‌های مربوطه کرده و آنها را به تعزیرات حکومتی ارسال می‌کند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

وی، نظارت بر واحدهای خدماتی نظیر شرکت‌های مسافری، اماکن تفریحی، سیاحتی، زیارتی، غذاخوری‌ها، پارکینگ و.. را جزو حوزه نظارت اداره کل مذکور ذکر کرد.

این مسئول، خاطرنشان کرد: در ایام نوروز کشیک نظارتی فعال است و به طور مرتب امر بازرسی و نظارت در ایام عید را انجام می‌دهد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.1 seconds.